Aktivista Walter Bond odsouzen k celkem 12 letům vězení

WalterBond_LoneWolf-150x150Dne 13. října byl Walter Bond odsouzen k 87 měsícům vězení za žhářství jako Animal Liberation Front v Utahu. Tento nový rozsudek navazuje na předchozí z Coloreda, celkem tedy dostal 12 let za ALF akce, které provedl jako vlk samotář. Ve své závěrečné řeči k soudu pronesl následující:

Jsem tady kvůli založení požárů, které jsem provedl v kožešnické továrně Tandy Leather Factory v Salt Lake City a v restauraci Tiburon v Sandy (Utah), která prodávala neskutečně kruté produkty foie gras. Státní zástupce mi chtěl dát maximální trest, ne kvůli mým “zločinům”, ale protože jsem nezlomný a upřímný. Intuice mi říká, že tento soud mi nehodlá ukazovat svou milosrdnost, když se budu náhle omlouvat. Takže namísto lhaní soudu v marném pokusu se zachránit, mi dovolte říci, čeho skutečně lituji.

Lituji toho, že když mi bylo 19 let, stavěl jsem dvoje jatka, která stále zabíjí zvířata, i v tuto chvíli, když mluvím. Lituji, že Tandy Leather prodávající kůže, které stáhli z mrtvých a často i živých těl zvířat jako jsou krávy, pštrosi, králíci, hadi a prasata. Lituji toho, že loužení kůží, které provádí Tandy Leather Factory, otrávila Zemi nebezpečnými chemikáliemi. Lituji toho, že restarace Tiburon profituje z násilného vykrmování hus a kachen, dokud jim neexplodují játra, aby je pak mohli bohatí lidé použít na paštiku ke krekrům nebo chlebu. Lituji toho, že žijí z mrtvých těl divokých nebo exotických zvířat. Lituji toho, že žijeme v době, kdy můžeš znásilnit dítě nebo mlátit ženu do bezvědomí a získat menší trest než aktivista za osvobození zvířat, který neútočí na lidi, ale na majetek.

Lituji toho, že můj bratr byl tak zoufalý z dluhů, že letěl z Iowy do Koloráda jen proto, aby nahrál a monitoroval rozhovory se mnou, aby získal peníze. Lituji toho, že jsem biologicky spojen k tak nicotnému malému práskači. Lituji toho, že jsem čekal tak dlouho, než jsem se stal činný v Animal Liberation Front. Všechny tyto věci mě budou vždy mrzet. Ale za založení požáru v kožešnické továrně a v Tiburon nebudu mít nikdy žádné výčitky.

Uvědomuji si, že zákony této země upřednostňují možnost businessu – vytvářet zisk před zvířecím právem na život. Byly také užívány k upřednostnění bílých majitelů profitovat z otroctví černochů. Byly také užívány k upřednostnění možnosti manželů zlomyslně napadat svou ženu a jednat s ní jako by byla jen věc. Ti, kteří porušovali zákon a ničili majetek, aby se postavili tomuto útlaku, byli v jejich době také nazýváni “teroristy” a “fanatiky”, ale nic to nemění na faktu, že se společnost vyvinula a stále vyvíjí za tuto linii.

Ve stanovisku vyjadřující svou plnou podporu pro svého syna řekla Bondova matka toto: Walter Bond se narodil jako bojovník. Nevybral si to, protože by nalezl důstojné nebo ušlechtilé důvody. Bojovník se rodí s ohněm uvnitř a potřebuje napravovat křivdy. Narodil se se slitováním a starostlivostí zakořeněnou tak hluboce, že je obtížné projít okolo jakéhokoliv způsobu utrpení, ať zahrnuje lidi, zvířecí národy, oceány a moře nebo celou Matku Zemi a Otce Nebe.

GreenAction

This entry was posted in Novinky and tagged , , , . Bookmark the permalink.

0 Responses to Aktivista Walter Bond odsouzen k celkem 12 letům vězení

  1. Pingback: Zpět k primitivnosti | GreenAction

  2. Pingback: Walter Bond: Zpět k primitivnosti | deepgreencz

  3. Pingback: Dopisování s vězni | GreenAction

  4. Pingback: Co se píše jinde | asociace ALERTA