Akce hnutí za osvobození zvířat

france_hunt_sep16bNovinky ze světa osvoboditelů zvířat.

„10. září na jihovýchodě Francie zničil tým aktivistů 15 posedů. Později té samé noci byly z voliéry vypuštěny straky. Dokud nejsou všechny klece otevřeny!“

france_hunt_sep16bfrance_hunt_sep16

„Jsem studentem National University of La Plata a žiji zde s každodenními hrůzami, které mi byly v nedávných letech odhaleny pomocí šokokujících obrazů, sledování mučení přímo, vraždy a toho, jak přeměňují zvířata na ‘věci’. Byl jsem přesvědčen, že neexistuje nikdo, kdo by o těchto věcech věděl, pak začala být na univerzitě osvobozována zvířata a ničeno vybavení. Z počátku jsem tomu nerozuměl, ale pak jsem si uvědomil, že existují další lidé, kteří si myslí to, co já, a kteří si cení života (což byl důvod, proč jsem tu začal studovat). Když došlo k věcem jako požár laboratoře, univerzita se pokusila skrýt, co se stalo, pokusili se očernit ty, kdo za to byli odpovědní, říkali, že požárem zabili zvířata, LŽI – nebylo to tak, byl to jen tutlání!, stejně jako pokus dostat se k fondům, které sami ukradli.

Nejdřív jsem si myslel, že se na této škole dají naučit dobré věci, ale už tomu nevěřím; mučí, vraždí, lžou a podvádí.

Díky těm, kdo tu začali dělat věci; dnes mám vůli taky něco udělat, a tak jsem osvobodil králíka, na kterém byly prováděny pokusy. Už se nebudu dívat na druhou stranu, tak jako v minulých letech, už nechci být komplicem barbarství.“

„Dnes v noci se něco přihodilo na Semmelstraße. Na protest proti masovému vraždění tzv. kožešinových a hospodářských zvířat byl napaden obchod s kožichy a kůží Dornblut. Kameny dopadly na výlohy, za kterými jsou vystavovány kůže mrtvých zvířat. Chodník před obchodem je teď rudý jako krev, která jimi proudí.

Mělo by být jasné, proč k tomu došlo, ale vysvětlíme to znovu (pro idioty, kteří žijí ve Würzburgu): každý den je nespočet vnímavých a myslících bytostí zabíjen jen pro módu a prestiž. V typické neoliberální dekadenci jsou sociální bytosti vykořisťovány kvůli luxusnímu zboží. Tato život odpírající samolibost vůči jiným druhům by nás měla všechny motivovat k činům proti společnostem, které vydělávají na utrpení zvířat.

Informace o mezinárodním zvířeckoprávním aktivismu: http://www.animalliberationfront.com/“

This entry was posted in Novinky and tagged , , . Bookmark the permalink.